42 och bilder i massor

1. Jag och Jérémy gjorde just en otäck upptäckt! Jag konstaterade att snart är det datum 101010. Och Jérémy konstaerade att 101010 binärt är 42. OCH... 42 är svaret på den yttersta frågan om livet, universum och allting, som vi alla vet.

2. Här kommer en rad sköna och osköna mobilbilder, tagna vid olika tillfällen:

Mamma, pappa, Camilla, jag och Jérémy åt på Rumpanbar



Jag fick en blodgivartröja på jobbet.



Kapellplatsen, Göteborg



Rebecca paraffininbäddar vävnadsbitar



Våra första paraffininbäddade vävnadsbitar :')



En old school slädmikrotom









En asgod sallad



Jag och Rebecca odlar celler, det gick sådär.


Jag behövde någon förvaring av topsen, efter att ha köpt ett 1000-pack med tops. Så jag gjorde den här.


Vi färgar våra snitt


Mina HTX-EO-färgade snitt från diverse organ :)




Världens sömnigaste lärare häller upp flytande kväve i en termos


Vi gjorde fryssnitt


Vårt torg, Doktor Fries Torg


Jag köpte en klänning på myrorna


Jag i ny scarf


Och så igår. Vi var på bio och köpte godis på 4-Gott innan... Det var himmelskt och jag var sån jävla rookie och råkade vara alldeles för girig och hade plockat typ 2 kg när vi kommit halvvägs genom allt godis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0