Det venösa återflödet

Idag har detta hänt, och såhär roligt var det på en skala från 1 till 5:

1. Jag var på en föreläsning om enzymkinetik - 2
Jobbiga flashbacks från en tidigare kurs i biokemi. Blev påmind om att jag inte fattade någonting, och fattar fortfarande ingenting.

2. Jag var på en föreläsning om cellsignalering - 5
Myyycket bättre, man minns varför man valde sin utbildning. Jag var frågvis och säkert jobbig, men det gör inget, för jag var nyfiken.

3. Jag satt kvar efter skolan och gjorde poster med min grupp - 2

Otroligt segt. Tog så lång tid att jag fick ont i kroppen.

4. Rebecca undrar om "Venöst återflöde" känns vedertagligt - 5

5. Jag kom hem och hade fått brev från Kooperation Utan Gränser - 2
Jag är månadsgivare hos Kooperation Utan Gränser, så ibland får man hem brev från dom. Trevligt, eller hur? Nej, inte alls, för de skickar med INBETALNINGSKORT hela tiden. Då känner man sig jävligt uppskattad som månadsgivare. "Gött att du som urfattig student skänker en del av dina pengar varje månad, men det räcker fan inte din snåla jävel". Ska skicka ett argt mail nu. DESSUTOM hade brevbärarjäveln släng 3 andra personers Kooperation Utan Gränser-brev i min brevlåda. Jag vill inte ha dom. Men posten ligger redan plus hos mig, så det är väl ok antar jag...

6. Jag åt pågenlimpa (JA, NI HÖRDE RÄTT, VÄRLDENS GODASTE BRÖD) med ost och smör - 5
Pågenlimpa. Do I have to say more?

7. Jérémy kom hem - 5

8. Vi gick ut och sprang - 5
Det var skönt, jag ville springa mer, men det hanns inte med för vi skulle hem och kolla på Idol och äta Moussaka.

9. Vi kollade på idol och åt moussaka - 3
Idol var sådär, min moussaka var rätt kass :( Men alltid gött med maud i maugen.

10. Jérémy tillkännager att jag nu officiellt får kalla honom för björnen - 5


11. Vi dricker i skrivande stund vin och tar det fruktansvärt lugnt - 5


Detta ger det genomsnittliga betyget på 4. Nu orkar jag inte skriva mer. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0