Nylagad

Nu är jag nylagad och återigen hålfri. Känns skönt.
Det var en mycket spännande upplevelse hos tandläkaren, men det behöver jag ju inte berätta för er, för ni har väl alla been there, done that.

När jag låg där och hon slipade ner min tand så att emaljen yrde så började jag tänka på de där skräckfilmerna, tandläkaren, eller vad de nu heter. Tanken slog mig vilken otrolig makt hon besatt i det ögonblicket. Jag var helt bedövad i käften, omedveten om vad hon pysslade med. Hon stoppade ju in mackapär efter mackapär i munnen på mig. Jag vet inte vad hon gjorde? Hon kunde fuckat up mina tänder precis hur mycket hon hade velat. Det gjorde hon inte som tur var. Snällt, tycker jag.

Det här är det roligaste jag kan åstakomma med bedövningen, försöka göra en pussmun, varsågoda:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0