Inte för att skryta, men min dag har varit frrrruuktansvärt bra

Jag visste det! Dagen blev awesome.

Jag, Rebecca, Elin och Patricia började dagen kl. 9:30 med ett studiebesök på klinisk kemi på Sahlgrenska. Vi skulle samla information till vår poster. (Jag minns första gången vi skulle göra en "poster" i skolan. Jag fick bara höra ordet "poster" lösryckt vid några enstaka tillfällen och fattade inte vad folk snackade om, men brydde mig inte så mycket, eftersom jag tänkte att vi skulle väl snart gå igenom det. Sen när jag märkte att vi helt plötsligt förväntade oss fatta vad det innebar att göra en poster fick jag panik. Men det visade sig att det är helt enkelt en jävla affisch, typ.)

Studiebesöket var roligt, mest för att vi märkte att vi redan kunde allting typ. När vi var klara på sjukhuset fick jag en SMS-avisering. Mina böcker hade kommit! Jag åkte till Hollänska Cigarrmagasinet och hämtade mina böcker och köpte en Red Bull. Jag kom hem, bytte om till pyjamasbyxor och en asmysig gammal tunn polotröja som är Jérémys, städade upp lite, öppnade min Red Bull och satte mig i soffan och öppnade mitt paket. Sedan satt jag och myste och läste Laurells Klinisk Kemi.

Sedan kom överraskning nr. 2, inte något stödgods. Han hade köpt en bibba med vin! Tr3 Apor. Det är jättegott. Oj, vad mycket apelsinjuice och vin vi ska dricka.

Åh, jag vill prenumerera på någon tidning.

Oj, höll ju på att glömma en av de nästan coolaste grejerna idag. Det ringde en tjej och frågade om jag ville vara försöksperson i ett försök. I skolan sitter det alltid uppe lappar om att försökspersoner sökes, och jag skriver ju självklart alltid upp mig när jag kan, för det är ju jättespännande och man får ersättning. Experimentet jag ska vara med i är inte särskilt spektakulärt dock. Tjejen ska applicera värme mot min hud, och sen smörja in mig med capsaicin, och jag ska säga vad jag känner. Typ. Men jag får 400 kronor iaf!

Fullt upp nästa vecka alltså. Försökskanin, frisörbesök samt ävern också ett tandläkarbesök.


Såhär gick det till i Lördags.


Typ såhär kanske? Poster kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0