Ny dator?!?!

Fan, jag är grinig.

Beställde en dator igår.
Den här puddingen, för att vara exakt:


Den är så jävla ny så att den skulle haft premiär idag, bland annat utrustad med USB 3.0. Jag vet. Ascoolt.

Men så gick jag in i morse för att kolla läget med lagerstatusen, leveransen var såklart uppskjutet tills imorn, och jag tänker "Aja, det är la lugnt". Går in senare under dagen och ser att leveransdatumet är ändrat till 7 Oktober!!!!! "What the penis!" Tänker jag då istället :(

I dagsläget är jag utrustad med det här åbäket:


(Av denna bilden att dömma skulle man kunna tro att vår lägenhet är svartvit, men så är icke fallet)
Spec:
Vikt: 10 kg
Ljudnivå: 90dB
Lanseringsår: 1982
Batteritid: Nej

Den är fruktansvärt pinsam och värdelös och jag hatar den :(
Jag hatar mitt liv :(

(Såhär söta var jag och Jérémy när vi gick och röstade:
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0