Ensam kväll

Jérémy är ute och härjar ikväll med jobbet, och jag är ensam ikväll. Stackars mig, så tomt utan min stora starka björn :(

Dagens rescension: Styrkeyoga på fysiken

Nu har jag ju på senare tid kommit igång lite med träningen. Springer ibland och gymmar ibland. Och när jag tänkte prova på styrkeyoga så föreställde jag mig väl att det här skulle bli ett rätt tungt pass, jag hade iaf tänkt mig att jag skulle få ett träningspass den här veckan. Men det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, så på den punkten var jag besviken.

Men det var andra saker som var bra med passet. Man stod i ställningar som man inte visste att man kunde göra. Kändes som man lärde känna sin kropp på ett helt nytt sätt och man märkte att man hade noll balanssinne.

Ska helt klart testa igen iaf :)


Nu är Jérémy hemma! Han luktar lite alkohol, men är lika mysig som vanligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0