Tjockisvåffla

Tips till fattiga studenter!
Läs en lam sommarkurs på distans och få studiebidrag även på sommaren

Imorse tänkte jag ringa och tala med någon som var ansvarig för pressbyråns personal i Göteborg. Det slutar givetvis med att jag får reda på att pressbyrån är ett franchiseföretag och att gubben (som förövrigt talar bred göteborska och heter Glenn...) äger butikjäveln. Så det var till honom jag blev kopplad. Och per telefon fortsatte hans gapande och skrikande på mig.
"Jobbar du på Frölunda torg eller?"
"Ja, ibland"
"Var då?"
"På droppen, blodgivarcentralen"
"Jaha, så du är statligt anställd... Kan vara bra att veta... Vad ni är för folk"

Jag sa till honom att jag hade tänkt mig att prata med den som var ansvarig för butiken och att jag aldrig trodde att det kunde vara en idiot som han. Hoppas han dör. Lite.

De här skorna har jag köpt! 399:- på DinSko.
Givetvis envisas jag med att ha på dom redan nu, trots att de är svinvarma. Men ack så snygga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0