It's here!

Imorse skrev jag tenta i morfologisk metodik och cellodling. Det gick jättebra. Om jag inte får VG blir jag sur.
Några läkarstudenter skrev tenta samtidigt som oss i tentasalen. En (liten) tjej hade med sig:
- 1  stoor termos med kaffe
- 2 st 50 cl pepsi
- 1 st banan
- 1 st påse jordnötter
- 1 st Yoggi Yalla
- 1 st 200 gram chokladkaka
- 1 st liten yoghurt

Jag blev helt hypnotiserad. Hur längde höll deras tenta på? Kanske sitter hon fortfarande där och skriver...

SEN. Med solen i ansiktet och nöjd över min insats begav jag mig hemmåt, jag missade preciiis vagnen hem, men det gjorde ingenting. FÖR min dator fanns på Hollänska Cigarrmagasinet (AKA vårt närmsta postställe).

Jag avbröt beställningen på homostället som skjutit upp leveransen en månad och beställde från Mr.PC Computers. Det ironiska med detta är givetivis att namnet är fruktansvärt roligt, hemsidan är katastrofal, MEN servicen är aaaaawesome.
Beställde datorn igår kl. 15. En halvtimme senare skickade de iväg paketet och imorse hade jag det. Jag och tjejen på Hollänska Cigarrmagasinet var mycket fascinerade över posten. SMS-aviseringar har gjort hennes liv bättre. Skönt för henne. Nu behöver hon bara spara paketen i 14 dagar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0