Oväntat födelsedagsfirande

Åh, raclettekvällen blev ännu bättre än väntat då det visade sig även vara firande av min födelsedag. Jag fick tom, för första gången i mitt liv, en custom made tårta med "Grattis Jessica" på! Jag fick massor av fina presenter, allihopa helt awesome. Underbar kväll! Så att jobba idag känns helt okej.

 



Konsten att fördriva tiden på jobbet
1. Kolla inte för ofta på klockan.
2. Håll dig konstant sysselsatt, med vad som helst.
3. Hitta på delmål under dagen. "Kl 10 tar jag fikapaus, bara en halvtimme kvar", "Kl 12 äter jag lunch, bara en timme kvar".
4. Hitta på nya arbetsuppgifter och inbilla dig att du gör något viktigt.
5. Städa (behöver inte vara effektiv eller nödvändig städning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0